niedziela, 27 września 2009

Zapraszam do współpracy

W związku z dużą liczbą próśb o kolejne kupony ,zdecydowałem się państwu je okazac:
Kupony z dnia dzisiejszego jakie zawarłem w buku naziemnym
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f934131f9121c75.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/292633fabbca1942.html

Mam nadzieję ,żę kolejne podane kupony spowodują u państwa
większe zaufanie co do moich typów .

Dołącz do elity i wygrywaj pieniądze .
Możliwośc wykupienia abonamentu na nowy miesiąć!!
Więcej informacji :
typervip@poczta.onet.pl lub na
gg:
15916807

typer_vip

17 komentarzy:

  1. Heh zadziwiasz mnie coraz bardziej...
    pozytywnie oczywiscie

    Max

    OdpowiedzUsuń
  2. Very good types

    so that you keep the effectiveness

    Jeffrey

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro potrafisz tak dobrze wyselekcjonowac typy,aby przynosily zyski to dlaczego grasz za tak mala kase?Skoro jestes tak dobry jak pokazales tu na Swiom blogu to po co Ci" ochlapy "z abonamentu.Graj grubiej......

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram za ile chce :) to buk naziemny nie bede dyktował sie pod Vat .
    zagrałem je specjalnie w naziemnym.
    nie nazwał bym tego ochłapami bo szanuje kazdy pieniadz

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahaha taki zajebisty typer a wyciaga kase na abonamencie:)postaw te swoje super pewne typy za 500 czy 1000 skoro jestes taki kozak:)pzdr

    OdpowiedzUsuń
  6. Te patałachy poco oczerniacie ludzi, przecież nikt was nie zmusza do kupowania tego, a jego typy i tak pewnie obstawiacie. Nie podoba sie to wypad i swoje typy stawiajcie za ile chcecie, czyli wasze kieszonkowe dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. NOM BEZ KOMENTARZA...

    ZRESZTA MÓJ PRZEDMÓWCA WYJAŁ MI TO Z UST:)"

    POZDRAWIAM WSZYSTKICH GRACZY

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro ma sie pewne swoje typy to gra sie je "grubo",bynajmniej TyperVip tak powinien grac,a te skany swiadcza ewidentnie o tym,ze gra kilka kuponow,a pokazuje oczywiscie tylko te co wchodza.Moze nie mam racji?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zarabiam 1500 i nigdy nie zgrałbym za powiedzmy 500 zł nawet pewniaka na 99% bo jest to 1/3 mojej wypłaty i drobny błąd sportowca sportowców czy kontuzja i nie mam co do gara wrzucić na koniec miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz racje chlopie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze powiedziane

    poza tym sporo kasy wygrałem w sobote i nie mozna kusic losu:)

    tym bardziej zegrałem jeszcze te same mecze na platformie BWIN.

    Tymi kuponami chciałem wam uzmysłowic jakie mecze gram a nie popisywac sie stawkami :)"
    nie o to w tym chodziło


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. będzie typ na dziś ?

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję typów :D i liczę na kolejne udane

    OdpowiedzUsuń
  14. Popieram drugą część wypowiedzi anonimowego z 28.09.09 z godz.15:55 : TyperVip gra kilka kuponów, a pokazuje oczywiście tylko te, co wchodzą." Ciekawe czyje to kupony? Może znajomych
    z punktu!

    W ten sposób szuka się klientów, naiwnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gość wam daje darmowe typy z prawie 90 % skutecznością!! Nikogo nie zmusza do kupna abonamentu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy, bądż poważny. Ci co dają naprawdę za friko nie namawiają do kupna abonamentu.
    Ciekawe jak długo będą to darmowe typy?

    Wszystko ma swój cel!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Facet ale co ty sie tak podniecasz:)?

    Jak ci nie pasi wypieeprzaj z tej strony...

    własnie tacy jak ty pierwsi zagraj jego typ:]

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.